Η Νικήτη στις 15/09 εορτάζει τον Πολιούχο της, τον Άγιο Μ. Νικήτα τον Γότθο. Σήμερα το απόγευμα στον Ιερό Ναό τελέσθηκε Πανηγυρικός Εσπερινός και έπειτα ακολούθησε η Ιερά Λιτανεία στο χωριό, την Λιτανεία την συνόδεψε η Φιλαρμονική του Δήμου Σιθωνιας καθώς έπαιζε ακατάπαυστα κομμάτια που ομόρφαιναν την ημέρα αυτή!!! Αύριο το.πρωί θα τελεσθεί Πανηγυρική Θεία Λειτουργία στον Ναό!!!
Πέμπτη 14 Σεπτεμβρίου 2017
Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2017
Πολιτιστικό Ημερολόγιο
Στην Σαρτη Χαλκιδικη, όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος οι κάτοικοι γιορτάζουν τα Φώτα με μεγάλη ευλάβεια. Μετά τη Θεία Λειτουργία, ο ιερέας μετέβη στη θάλασσα και έριξε το Σταυρό στη θάλασσα. Παρά το κρύο και την τρικυμία, πέντε παιδιά βούτηξαν και έπιασαν το Σταυρό!
(Ή φωτογραφίες είναι τραβηγμένες από τον φακό του πολιτιστικού συλλόγου Σαρτης "Ή Αφησια")
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)




