Στην Σαρτη Χαλκιδικη, όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος οι κάτοικοι γιορτάζουν τα Φώτα με μεγάλη ευλάβεια. Μετά τη Θεία Λειτουργία, ο ιερέας μετέβη στη θάλασσα και έριξε το Σταυρό στη θάλασσα. Παρά το κρύο και την τρικυμία, πέντε παιδιά βούτηξαν και έπιασαν το Σταυρό!
(Ή φωτογραφίες είναι τραβηγμένες από τον φακό του πολιτιστικού συλλόγου Σαρτης "Ή Αφησια")