Τρίτη 11 Αυγούστου 2015

Ιερο Προσκυνημα στα Μαρμαρονησια με τον Οικουμενικο μας Πατριαρχη!!!


Σχεδον ολοι,οι απογονοι αυτων που εζησαν και μεγαλουργησαν στο Μαρμαρα, στην Αφησια, στην Κουταλη και στην Αλωνη, επιστρεψαμε μετα απο εννεα δεκαετιες περιπου, να προσευχηθουμε στα Αγια χωματα μας.
Μαζι με τους Ιερεις μας, τον Μητροπολιτη μας και τον Πατριαρχη του γενους μας......
Ξεκινησαμε για το προσκυνημα μας στην Αφησια και στην Κουταλη...
Μετα απο την εθιμοτυπικη επισκεψη του Πατριαρχη στον Δημαρχο της Αφησιας μεταφερθηκαμε στα ερειπια του του Αγιου Γεωργιου της Μονης Βατοπεδιου.Την ξεναγηση ανελαβε η αρχαιολογος που εκανε την ανασκαφη μετα απο την ξεναγηση ψαλαμε ολοι μαζι ''ΤΗ ΥΠΕΡΜΑΧΩ''
Κι ετσι με καθαρες καρδιες φυγαμε απο την Αφησια για την Αλωνη εκει οπου εγινε Πατριαρχικη Θεια Λειτουργια στον Ι.Ν. Αγιου Νικολαου
....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου