Δευτέρα 18 Ιανουαρίου 2016

Η Συκια Χαλκιδικης τιμησε την μνημη του πολιουχο της Αγιου Αθανασιου!!!

                            Η Συκια Χαλκιδικης τιμησε τον πολιουχο της τον Αγιο Αθανασιο..

Το απογευμα της παραμονης της εορτης εψαλη ο Μεγας πανυγυρικος εσπερινος και στη συνεχεια η περιφορα της εικονος του Αγιου οπου η φιλαρμονικη του δημου παιανιζε ακαταπαυστα κομματια που δεος και συγκινηση γεμιζαν και ομορφαιναν το βραδυ εκεινο.

Ανημερα της πανυγηρεως, προεξηρχε στην θεια λειτουργια ο Μητροπολιτης κ. Νικοδημος.









ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: Maria Lathouri και Mιχαλης Πετρου....





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου