Η Συκια Χαλκιδικης τιμησε τον πολιουχο της τον Αγιο Αθανασιο..
Το απογευμα της παραμονης της εορτης εψαλη ο Μεγας πανυγυρικος εσπερινος και στη συνεχεια η περιφορα της εικονος του Αγιου οπου η φιλαρμονικη του δημου παιανιζε ακαταπαυστα κομματια που δεος και συγκινηση γεμιζαν και ομορφαιναν το βραδυ εκεινο.
Ανημερα της πανυγηρεως, προεξηρχε στην θεια λειτουργια ο Μητροπολιτης κ. Νικοδημος.
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: Maria Lathouri και Mιχαλης Πετρου....
Το απογευμα της παραμονης της εορτης εψαλη ο Μεγας πανυγυρικος εσπερινος και στη συνεχεια η περιφορα της εικονος του Αγιου οπου η φιλαρμονικη του δημου παιανιζε ακαταπαυστα κομματια που δεος και συγκινηση γεμιζαν και ομορφαιναν το βραδυ εκεινο.
Ανημερα της πανυγηρεως, προεξηρχε στην θεια λειτουργια ο Μητροπολιτης κ. Νικοδημος.
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: Maria Lathouri και Mιχαλης Πετρου....












Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου